Dieta - zdrowe odżywianie
Rooibos
piątek, 30 lipca 2010 14:57
Herbata Rooibos pozyskiwana jest z liści i gałązek czerwonokrzewu (Aspalanthus linearis), uprawianego wyłącznie w jednej prowincji Republiki Południowej Afryki.
Witamina B6 zmniejsza ryzyko raka płuc
czwartek, 29 lipca 2010 08:01
Witamina B6 może zmniejszyć ryzyko rozwoju raka płuc nawet o 50% - donosi magazyn Journal of the American Medical Association. Badania naukowe, zakrojone na szeroką skalę, wskazują na wyraźny związek między witamina B6 a ryzykiem nowotworu.
Cukier a nadciśnienie
środa, 28 lipca 2010 13:25
Okazuje się, że nie tylko sól może być groźna dla zdrowia układu krwionośnego, ale również cukier, a dokładniej fruktoza, która jest cukrem prostym (składa się z jednej cząsteczki), powszechnie występującym w napojach i słodyczach.
Uderzenia gorąca a nadwaga
wtorek, 27 lipca 2010 21:07
Uderzenia gorąca to jeden z najczęstszych objawów menopauzy. Z doświadczeniem tym spotyka się ok. 75% kobiet w wieku menopauzalnym. Atakom gorąca często towarzyszy kołatanie serca, nadmierne pocenie się lub mdłości.
Antyoksydanty dla zdrowia serca i poprawy metabolizmu
wtorek, 27 lipca 2010 13:31
Jak donosi magazyn Nutrition & Metabolism suplementacja diety antyoksydantami wpływa korzystnie na metabolizm tłuszczów i cukrów oraz elastyczność tętnic.
Antyalergiczna herbata
wtorek, 27 lipca 2010 11:13
Czarna herbata dzięki obecności teaflawinów, może redukować reakcje alergiczne w przypadku osób z atopową i wrażliwą skórą.
Oliwa z oliwek zwalcza stany zapalne
wtorek, 27 lipca 2010 09:46
Oliwa z oliwek stanowi podstawowy składnik diety śródziemnomorskiej uważanej za jedną z najzdrowszych diet świata, której przypisuje się właściwości antynowotworowe, przeciwzapalne i protekcyjne w chorobach układu krążenia.
Brązowy ryż zmniejsza ryzyko cukrzycy
poniedziałek, 26 lipca 2010 13:19
Badacze z Harvard School of Public Health wykazali, że spożywanie dwóch lub więcej porcji brązowego ryżu tygodniowo redukuje ryzyko cukrzycy typu II. Wyniki badań opublikowano w Archives of Internal Medicine.
Napoje gazowane a rak trzustki
poniedziałek, 26 lipca 2010 10:42
Jeśli często sięgasz po słodzone napoje gazowane, Twoje zdrowie może być w niebezpieczeństwie. Zdaniem naukowców z Uniwersytetu w Minnesocie, spożywanie więcej niż jednego napoju typu cola tygodniowo zwiększa, aż o 87% ryzyko raka trzustki - jednej z najgorzej rokujących chorób nowotworowych z ok. 2% przeżywalnością w okresie 5 lat.
Czy mięso tuczy?
poniedziałek, 26 lipca 2010 09:17
Zdaniem naukowców ograniczenie mięsa w diecie może być kluczem do smuklej sylwetki. Magazyn American Journal of Clinical Nutrition opublikował wyniki pięcioletnich prac badawczych prowadzonych z udziałem 400 000 europejczyków, wskazujące, że spożywanie mięsa ma związek z przybieraniem na wadze.
Strona 1 z 10

Dieta
790 660 222









